Verzenden & Retourneren

Verzenden:
Zodra retrofietser.nl uw bestelling en betaling hebben ontvangen, kunnen wij de bestelling gaan uitleveren. Mocht er onverhoopt iets met de order aan de hand zijn, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. Zorg er daarom altijd voor dat uw persoonsgegevens kloppen. Dit contact zal in veel gevallen per mail gaan. U ontvangt een email bevestiging indien uw pakket verstuurd is.  

Bezorgen:  
Wij doen ons best om uw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Retrofietser.nl is geen webwarenhuis, met duizenden artikelen op voorraad. Bij sommige artikelen zijn we dus afhankelijk van onze toeleveranciers. Bestellingen worden dezelfde dag nog ingepakt, als deze voorradig zijn, en zo snel mogelijk verstuurd. Weekeinden en feestdagen zijn daarbij niet inbegrepen. De levering vindt plaats via verschillende vervoerders met twee pogingen tot aflevering. Daarna zal het pakket op het postkantoor bij u in de buurt af te halen zijn binnen de bewaartermijn, die maximaal drie weken duurt. Daarna wordt uw bestelling naar retrofietser teruggestuurd. Als een pakket nogmaals opgestuurd moet worden, worden de nieuwe verzendkosten altijd doorberekend. 

Producten buiten voorraad:
Wanneer er buiten de voorraad om voor u artikelen besteld worden, kan het zijn dat de levering langer duurt. We houden u op de hoogte wanneer u het product thuis kunt ontvangen. Onze levertijden staan per artikel vermeld.

Bezorgkosten: 
Onze producten worden niet gratis verzonden. Bij alle bestellingen worden er bezorgkosten doorberekend.  Retrofietser.nl neemt een deel van deze bezorgkosten voor haar rekening. Tijdens de bestelprocedure kunt u zien hoeveel uw order bedraagt en of u bezorgkosten dient te betalen.

Retourneren:
Als een artikel uit onze webshop u niet bevalt kunt u deze voorzien van de niet geopende en originele verpakking, binnen 14 werkdagen na ontvangst probleemloos aan ons retourneren op het onderstaand adres. Solden en akties kunnen niet geruild worden.  Een retour artikel mag niet gebruikt en/of beschadigd zijn tijdens montage, aansluiting of dergelijke handeling. Dit houdt in dat de artikelen niet beschadigd, vuil, gewassen of gewijzigd zijn en dat alle labels of etiketten nog aan/op het artikel zitten. Bij retour van een deel van de fiets mag deze niet uit de originele verpakking gehaald zijn en dienen alle onderdelen van de fiets ook nog origineel verpakt en niet gemonteerd te zijn, zoals ze in de fabriek oorspronkelijk verpakt zijn. Fietsen worden geleverd via drop-shipping en kunnen niet geretourneerd worden . Sommige klanten die een bestelling retour sturen, houden zich niet aan de retourvoorwaarden. Wij krijgen soms producten retour met gebruikssporen. Het product kunnen wij dan niet meer doorverkopen. Tot voorheen gingen wij hier nog soepel mee om, vanaf heden zullen we hier strenger op controleren! Omdat wij enkel nieuwe producten verkopen en geen tweedehands producten, is het logisch dat niemand een gedragen of gebruikt product wil kopen. Wij bekijken dan ook individueel of wij een prodcut wel of niet retour accepteren. Wij verzoeken al onze klanten daarom met klem om onze retourvoorwaarden goed door te nemen alvorens bestellingen retour te sturen, dit om teleurstellingen te voorkomen. De Wet kopen op afstand is van toepassing en de gestelde bedenktijd bedraagt 14 dagen. De retourkosten van de verzending zijn voor uw rekening.

Adres retourzendingen: 

Kantoren & leverings - en retourzendingsadres: Dreman BV - Thomas Van Der Vekenlaan 12 - 2960 Brecht (België)
Tav Retourzending webshop / orderummer.

Voorwaarden:
U dient steeds uw retourzending vooraf aan te melden binnen de gestelde bedenktijd via info@retrofietser.nl.
Vermeld in deze e-mail steeds uw naam (waarop de bestelling is gedaan), woonplaats, ordernummer en de reden van retour. Stuur het artikel aangetekend op zodat u zeker weet dat het artikel bij ons wordt afgeleverd. Voor de retourzending van een fiets is het retouradres afhankelijk van het merk van de fiets, vraag steeds vooraf het retouradres aan via info@retrofietser.nl.

Stuurt u een product retour naar retrofietser.nl en raakt het product kwijt of beschadigd tijdens transport? Dan zult u het product wel moeten betalen. Daarom is het verstandig om het product goed en netjes te verpakken en te vragen naar een ’bericht van ontvangst' als u iets terugstuurt naar ons. U vraagt dit bij het postkantoor of de koeriersdienst. Als het product bij retrofietser is aangekomen, krijgt u hiervan een bewijs van het postkantoor of koeriersdienst. 

Kiest u voor de optie om uw geld terug te ontvangen, vermeld dan ook uw rekeningnummer. Mocht u een vervangend artikel toegestuurd willen krijgen, vermeld dit dan duidelijk in uw e-mail. We zijn verplicht het retourbedrag binnen 14 dgn retour te storten. Als wij een zending retour ontvangen die niet door u is aangemeld, zijn wij genoodzaakt hiervoor 8,50 € adminstratiekosten in rekening te brengen.

 

 
© 2012 - 2024 Retrofietser.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel